Thursday, July 21, 2011

Penantian satu penyeksaan..............

Semalam saya ingat nak last day working...tapi di sebab kan ada kerja yang belum di settle   kan..maka di tunda lagi percutian saya itu..

Balik kerja macam biasa la pukul 615pm..ingat kan the other half pun dah beres kan kerja nya..
   Tapi saya turun bawah the other half masih lagi belum menyettle kan kerja nye..so terpaksa la saya menunggu sehingga pukul 9pm hoccay...lama sungguh tu...
   After that saya pergi clinic for checking my pregnancy....huh..already 40weeks tapi belum
     ada tanda2 lagi...amat merisau kan...berat badan saya pun menurun sekilo..
         Mungkin menurun di sebab kan takut kot sebab dah nak dekat2 due ni...
              Eh ! saya takut ke.....ntah la...

Sampai rumah Mom pukul 1015pm..anak2 saya semuanye tengah menunggu saya untuk
       menjemput dia orang balik..My princess dah tidur dah...
         Tapi saya hangkut jugak semua nya balik .
Kesian semua keletihan gara2 menunggu saya & the other half balik menjemput mereka...

Penantian Betul-betul Satu Penyeksaan !!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment