Thursday, February 16, 2012

Nama Saya Darwish Esmael

Yo Yo Yo...Citer saya lagi  nih...





Semalam kan mama saya anta saya g kinik...
Nak injection saya...Tapi saya time ni tengah batuk batuk n selesema...
Doc cakap tak pe boleh injection sebab tak demam...

Bese bese nya doc inject saya kat montot tapi semalam doc inject saya kat paha...
Mama saya takut nak pegang saya , so kakak kat kinik tu yang pegang saya tau.
Teruk ek mama saya ...Huhuhuhu....

Berat saya dah 8.25kg...Doc cakap saya dah over weight..tapi sikit jek la...
Ada ke patut doc soh saya diet...kihkihkih...kelakar la doc tu...
Sebab saya ni tak boleh lapar...kalau orang lambat buatkan saya susu
kompom saya nanges menjerit jerit...Ni lagi nak soh saya diet...
Oh tidak....

Ha lagi satu...sekarang saya dah pandai sebut mak / mama...
Kekadang kak ngah saya pun saya panggil mak...
Hehehe...

Pica kat atas tu sume lepas saya kene injection la tu...
Lepak tau kene ubat dia...


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment