Friday, December 28, 2012

Hidup Perlukan Kesabaran...

Assalamualaikum...
 
Salam jumaat..Alhamdulillah dapat lagi kita bersua di pagi
jumaat ini , penghulu segala hari dan hari ini adalah hari jumaat
yang terakhir sebelum kita melangkah masuk ke tahun baru...
 
Hari ini keimanan aku sungguh tercabar....Di cabar oleh keadaan...
 
Pepagi Danish dah buat perangai...Nak pakai baju baru...
Baju yang baru papa belikan semalam..Bukan aku tak nak kasi tapi
baju tu nak pakai malam nanti as dia orang nak pegi tengok bola...
Kalau pakai pagi nih nak sampai ke malam tentu la dah kotor or
bau pun dah tak sedap sebab berpeluh...Terus menangis memberontak
yang memaksa aku untuk marah...Memang pantang aku kalau pepagi hari'
dah buat perangai...
 
Kedua nyer pulak...Dia punyer hal jugak nih...
Nak pegi gunting rambut mintak aku duit..Aku pun bagi lar rm10...
Rm5 untuk Daniel dan balance untuk dia...Dia cakap mana cukup..
Gunting rambut rm6 then aku baru nak keluar kan lagi rm1 dia dah
merajuk dan pulang kan balik duit tu dekat papa...Tak tau sabar punyer
 orang..Aku pun apalagi memang dah hot & spicy dengan kerenah
dia dari rumah lagi terus suruh papa jalan jek...Dah lar aku lambat nak
 pegi kerja dia pulak buat kerenah lagi....Penat tension & macam macam lagi lar..
 
Nasib baik sorang je yang buat kelaku kalau yang lain pun macam tu
mau nyer terbang melayang mood aku hari nih...
 
 
Hilang segala tension bila tatap wajah comel Qawish...
(ok tak puji anak sendiri...ok lar tu)..
 
Doa aku di pagi jumaat ini semoga aku di beri kan kesabaran
dalam membesar kan anak anak yang berbagai ragam dan semoga
aku menjadi mama yang di kagumi oleh anak anak...In sha ALLAH...
Aaminn...
 
Wassalam
 
Thanks you for reading this entry!!
 
 
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment