Sunday, December 09, 2012

yeanesmaiza.blogspot.com untuk apa?

Assalamualaikum..

Salam ahad semua..

Apa punyer soklan la tu eh...Urmmm....
Dah ada question tu mesti la
harus ada answer kan...So answer nye...Yang paling utama
bukan la nak tangkap glemer mana pun...Tak caya???
Kalau tak caya cer tengok follower tuh tak sampai
10 pun...Cumer..........

Saya nih suker menulis & membaca jadi apabila dapat
membaca tulisan sendiri ia nyer dapat bagi 1 kepuasan..
Dulu time sekolah saya suker subject BM & BI sebab banyak buat
karangan...Tapi BI saya tak berapa nak BI sangat lar...Hehehe..
Opsss subject lain saya suker jugak..

Dan lagi satu....
Blog ni akan jadi bahan bacaan anak anak saya apabila
saya sudah tak de nanti...Sob sob sob ('',)..
Saya nak diaorang tau apa yang selama nih diaorang
tak pernah tau tentang saya sebab tu banyak saya
cerita kan tentang anak anak di dalam blog ini..

Kalau nak tau saya ni perahsia dah pemendam tau...
Baca betul betul ye...pemendam bukan pedendam....


Wajah seorang pemendam....Pemendam lar sangat...

Hoccay..

Tata Titi Tutu...

Wassallam..

Thank you for reading this entry!!


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment