Monday, January 21, 2013

Kes Bengang Di Pagi Isnin

Assalamualaikum...
 
Salam pagi isnin...Mula kan hari ini dengan senyuman...Weeee
 
Pagi ni gegurl & boboys lambat pegi skool...Salah aku jugak..
Seperti yang telah di setting setiap jam 530am alarm dah menjalan kan
tanggungjawab nyer menyanyi nyanyi ntah lagu apa ntah yang aku
set up..Cuma aku ermmm kejap lar kejap lar...Sudah nyer arround
610am baru nak kelam kabut bangun makanyer nak kejut kan setiap
sorang bukannyer mudah seperti yang di jangka...Walhal toilet ada
dua tapi tetap nak tunggu toilet yang satu tuh...Sebab hanye satu
toilet je yang ada heater tu yang semua pun berebut pakai satu toilet
ajer...Haish...
 
Dan di sebab kan dah terlambat maka aku pun tak sempat nak
breakfast dekat tempat biasa aku ngan hubby breakfast tuh...
Perut pun dah suam suam keroncong tapi still ok lagi lar...
So sampai ofis aku ingat nak beli roti je...Dan aku pun beriringan
berjalan dengan hubby ke warong depan (beriringan lar sangat)...
Nak di jadi kan cerita time aku tengah berjalan ala ala catwalk tu
sekali nyer eh eh eh eh terjatuh macam nangka busuk daaaaa....
Tak dapat nak di selamat kan lagi...Huwaaaa huwaaaa aku terjatuh
sebab dekat car park dekat ofis aku tu licin dan berlumut....
Alaaaa dh jatuh baru hubby cakap nape ikut jalan tuh ... jalan tuh
memang licin...Dah jatuh baru nak cakap dah tak guna weiii....Lucky
tak de orang nampak kalau tak maunyer aku meraung kat situ...
Habis kotor seluar dengan baju aku tapi nasib baik aku pakai seluar
kale hitam just baju lar yang memang nampak kotor sebab kale kuning...
Dan nasib baik ada baju spare...
 
Hurrrmmmmm ...dalam pada malang malang pun ada jugak
'nasib baik' nyer lagi....Kebetulan aje semua tuh...Lalalalalalala.
 
Hoccay nak sambung buat kerja nih...
 
Wassallam..
 
Thank you for reading this entry...
 


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment