Friday, February 22, 2013

Laksa Johor

Assalamualaikum...
 
Heyo....Macam terlebih free pulak niari asik keje nak
 hapdet blog ajer...
 
Dua tiga menjak ni tekak saya asik mengidam nak makan
 laksa johor (uiittt...ada pape ke nak ngidam bagai ('',))...Haritu pegi
pasar malam tapi cuma ada laksa penang jer...
Dan hanya Princess je beli as aku tak berapa gemar laksa penang....
 
Pagi tadi time aku breakfast,  ada orang anta laksa johor kat tempat aku
breakfast tu maka nyer cam orang ngantok di sorong bantal terus aku
 sambar 2 bekas...Oppss means 1 for me & 1 for hubby...
 
Tapi aku tak terus makan as we all baru ajer pekene
roti telur bawang..Dan aku simpan laksa for my lunch...
Rase nyer masih sedap cuma sejuk kalau still hot hot lagi
sedap...Ummmppphhh!!!!
 
 
Dah tinggal sikit baru ingat nak snap bagai...
Kaluuuttt lar...
 
Wassallam..
 
Thank you for reading this entry!! 

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment