Tuesday, February 26, 2013

Memorial Pengisytiharan Kemerdekaan Building

Assalamualaikum ...
 
Kita ke sini pulakkkkssss...
Di dalam nyer ada jugak banyak kisah kisah sejarah lama...
 
 
Antara nyer ....
 
 
Bapa Kemerdekaan...
 
 
U know what..Kalau lalu area sini perasan kita
macam kita sedang berada di zaman Bukit Kepong...
Tak tau la kalau uollss..Tapi kalau aku , aku memang
dapat feeling iteww...
 
 
Hoccay serius cakap lalu area sini pulakk buat bulu
roma aku meremang dowh!!! Patut lar aku suruh princess
amik pica kat sini dia tak nak...Hoccay tak pe..
Mama paham..
 
Hoccay fwens...Sebenar nya banyak lagi
pica pica dalam Memorial ni yang aku 'tangkap' tapi ini saja 
yang di izin kan untuk di upload di sini....
Berapa banyak word 'd' lar..
 
Daaaa sehingga kita berjumpa lagi...
 
Wassallam..
 
Thank you for reading this entry!!!

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment