Tuesday, February 19, 2013

Sambungan Cerita PD...

Assalamualaikum...
 
Siap ada sambungan yang tak boleh blah tu ae...
Kalau cerita cerita makan angin ke luar negara nak ada
part part tu boleh di bawak berunding lagi...Nih jalan jalan
dalam negeri je pun...Adoyaiiii...Eh sukati aku lar kan...Ni kan
blog aku ber part part siku lipat ada sape nak kesah ker!!!
 
N3 semalam kan aku cakap ada masa aku akan tampal pica pica
makan angin yang tak berapa nak kembong aku tu kan....So
ni lar dia aku tampal ni ha sampai bluwekkk...
 
 
Time kita orang pegi air surut sesurut nyer...
 
 
Qawish juzz main air ajer..
 
 
 
Abang Ryan berlari lari anak dengan baju ANGRY BIRD...
Terpaksa aku beli baju baru sebab tak bawak baju lebih..
 
 
Princess oso main air & nak mengotor kan kaki dengan
pasir pasir yang halus mulus itew...
 
 
Pis yeow...
 
Cer tengok sume pun tak de yang pakai baju mandi...
Kan dah cakap nak jenjalan ajer...Sekali tu dah sampai
masing masing pakat main air...Nasib baik air surut...
Kalau air pasang lagi hebat dia orang nih berendam..
 
Pica pun tak berapa nak banyak sebab masing masing
sibuk nak main air nak mengotor kan baju bajan ,
Aku pulak sibuk dengan angin M aku...Hik hik hik...
Dah bawak jalan pun nak M lagi aku ni ek...
 
Hoccay...Jumpa lagi...
 
Wasallam
 
Thank you for reading this entry...
 
Nota Kaki : start me nype pukul 1lebih la ni baru siap...Tu
lar tengah bz pun nak jugak hapdet..(-_-).. 


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment