Thursday, February 21, 2013

Saya Di Serang....

Assalamualaikum .
 
Oh noooo....Tajuk tak hingat sey...Macam seram je gitew...
 
Sebenar nyer memang aku telah di serang...Tapi
bukan di serang oleh orang orang yang tidak bertanggungjawab
(hish selisih malaikat 44)...Sebenaq nyer saya di serang
oleh paperwork paperwork yang bertimbunan bagai kan
gunung everest eh belum jadi gunung lagi baru bukit je..
 
 
 
 
 
Syok kan lama bercuti cutian naik keje amekaw...
Nak nangis tak boleh nak biar kan aje lagi lar tak
boleh..Dah nama nyer tanggungjawab kan...
So buat ajer lar dengan rela sepenuh hati dan
ini yang telah membuat kan aku bekerja sehingga
almost 7.00pm everyday...
 
Dan oleh kerana itew tertunggu tunggu lar my childs
dekat rumah nenek dia sehingga aku pick up lebih kurang
7.30pm....Soalan yang sering di aju kan...
 
"mama kenapa mama balik lambat...mama pegi mana"?
 
'mama keje sayang'.....
 
Hoccay...
 
Wassallam..
 
Thank you for reading this entry!!
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment