Thursday, March 14, 2013

Story Rabu

Assalamualaikum...
Tak mo bosan ae satu hari sampai 3x kali post blog..
Tengah free asik nak dok ngadap fb je pun boring gak
lebih baik aku mengarang kat sini....
 
Nie citer pagi tadi when aku nak hantar Ryan ke skool...
Pagi ni dia macam biasa ceria ajer...
Sampai kan ada sorang mak cik nie tegur ..
"Tengok dia ceria ajer ke skola tak macam
kanak kanak lain yang still menangis kalau kene
tinggal ngan parents"...
 
I just smile ('',)...
Segan dowh kalau orang puji anak kita depan depan
padahal hakikat nye bangga dan suker...Ngeeee...
Nak di jadi kan cerita kan...
Time kat tangga rumah MEM dia cakap hidung dia
macam ada smell something yang tak berapa sedap...
Aku cakap haah...Tak alih alih tu terus bleeding...
Adoiyaiii....Terus aku tinggal kan dia kat tangga kejap balik
rumah MEM nak amik sapu tangan or tissue...
Dah tu aku dah turun ke bawah ada sorang pak cik
ni tengah dukung Ryan bawak naik atas..
Termengah mengah aku naik ke atas semula...
Jirus kepala dia ngan air sejuk but still bleeding...
 
Biasa hubby yang buat nie semua...Aku macam ada panic
sikit sebab darah banyak dowh non stop...

Pastu MEM bersuara ...

"Nak antar dia sekolah ker???
Kalau kat sekolah masih kuar darah camana?"

"Tak yah sekolah la ae..Adik rihat..."

Terus MEM bukak baju dia yang kene darah sikit tu
& buat kan dia susu terus baring... 
 
 
Keshian awak...Nanti mama bawak awak pegi clinic yea...
 
Wassallam..
 
Thank yor for reading this entry!! 

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment