Tuesday, April 02, 2013

Cerita Isnin...

Assalamualaikum...
 
Salam isnin...Hari pertama di bulan april dan hari pertama
ke sekolah setelah bercuti cutian selama lebih kurang seminggu...
Cuti ni we all tak kemana as aku & hubby keje lagipun
cuti bukan nyer panjang...Kalau cuti sekolah mid year or
end year tu In Sha ALLAH we all jalan jalan jugak lar cuci poket...
Hehehehehe..
 
Pagi ni susah nyer nak kejut kan Ryan bangun padahal malam
semalam dia tidur awal tau...Cry dia pagi ni tak mo bangun...
Aduuuhhhh....Tambah keje aku nak memujuk bagai...Bese aku biar
kan ajer dia bangun lambat ...Tapi lepas mandi dah ok dah pegi sekolah
pun muka ada senyum je....Haaaa that's my boy....
 
Hari pertama naik sekolah ni jugak lar Daniel demam...
Dah siap siap pakai baju sekolah dah naik keter dah nak
sampai sekolah dia cakap tak nak sekolah...Kepala pening...
So aku just hantar Princess & Danish je...
No wonder la kalau mamat ni demam...Aku tengok penuh schedule
 dia dari cuti sekolah bulan 11 yang lepas sampai la nie...
Tak de rest langsung...
 
Sampai rumah MEM suruh Daniel tukar baju lain & suruh
dia rest...Malam aku balik keje baru hantar dia pegi
Poliklinik Dahlia...40deg celcius ...Panas beb...
Doc tanya aku duduk area mana sebab sekarang kan musim
denggi...Tapi alhamdulillah just demam biasa bukan denggi...
Dapat MC 2 hari (semalam & hari ni)...Hari ni pulak
ada ujian sekolah Agama...Errrmmm nampak gaya tak dapat
amik ujian la anak mama yer...
 
Dekat Poliklinik je semalam beratus jugak poket aku tercuci..
Dengan ubat demam Daniel , ubat demam Qawish &
ubat gatal gatal Princess....Memang since aku start pregnant
Daniel aku dah datang sini...Kira kan dah lama jugak lar...
Almost 14years..Anak 5 orang semua aku check kat sini...
Demam pun aku check kat sini...Ingat kan ada lar discount
ke haper ke...Errrmmmm tak de makna nyerrrrrrrrrrrr....
 
Wassallam..
 
Thank you for reading this entry!!
 


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment