Wednesday, April 17, 2013

Luas Kan Kuasa Mu....

Assalamualaikum...
 
Riuh rendah semalam rumah aku dengan pekikan hubby...
Watching bola sensorang je tu macam tengok bola kat kedai mamak...
Nasib baik Daniel tak de kalau tak harus lar hangin aku dengan ke bingit an
nyer...Ryan & Qawish pun ikut jerit jugak...Yang ni lagi hebat jerit dia
mana jerit jerit gurau , mana yang papa jerit dia jerit sama aku yang tengah
makan ni nasib baik tak tersedak...
 
Ye lar 3 4 menjak ni memang asik citer bola ajer lar kat rumah aku...
Game tak habis lagi kan...Tak silap aku lepas liga M ni habis sambung
Liga Eropah pulakkkksss....Then bila masa mama nak watching citer
peberet mama....???Haaaa sape nak jawab tu...???
 
So congrate to team JDT yang layak masuk ke Semi final on this
saturday....JDT vs Pahang...
 
Eh...Sejak bila aku jadi follower football match ni...????
Ntah tak sedar pulak aku....Errrr ke sejak sejak ramai player
peberet aku yang masuk JDT kot...???
 
Hoccay...Wassallam..
 
Thank you for reading this entry!!
 


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment