Friday, April 19, 2013

Rindu Nye Saya....

Assalamualaikum...
 
Selamat pagi Jumaat penghulu segala hari...
 
Since Daniel dah start tuisyen aka kelas malam dekat skool &
duduk rumah MEM ni jarang dah we all duduk se table
makan bersama...Time petang we all datang nak amik yang lain
dia pulak belum balik dari training....Hari ni training bola sepak ,
esok kang training hoki , lusa training kompang , tulat langkat
lagi training ntah apa apa lagi lar...Pendek kata masuk darjah
6 schedule dia memang full.....
 
So satu hari semalam aku tak nampak pun batang
hidung Daniel...Aku as emak / mama / umi & panggilan
yang sewaktu dengan nyer of coz lar windu sangat dengan dia...
(tu belum lagi kata nak duduk hostel ke haper ke dah windu giler)
 
Dia merajuk dengan aku ker...
Aku yang merajuk dengan dia ni....
 
Actually a day before memang aku ada sikit disappointed
dengan kelakuan dia...Biasa lar budak tengah meningkat naik kan
segala macam benda dia nak cuba sampai satu tahap aku rasa
too hot dengan dia...Hubby cakap biar lar as dia pun budak lelaki
why not dia bla bla bla...
 
Honey i miss u a lot...
 
Wish U all the best of luck my dear son!!!
 
Wassallam 
 
Thank you for reading this entry!!


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment