Wednesday, April 03, 2013

Rumpai Laut...

Assalamualaikum...
 
Morning gojes !!!!
 
Pagi ni macam biasa aku breakfast just roti canai + nescafe ais...
Ooiittt pepagi dah pekena ais ye....Sekarang ni musim panaz so
tekak ni sentiasa kering kalau minum air panaz rasa macam eeeee
lambat nye nak sampai kat tekak nie...(alasan semata mata)..
 
Rumpai laut....Mesti pernah dengar kan...?
 
Bebaru ni ada member tanya nak tak rumpai laut as ada sorang
member dia ni nak balik Sabah nak amik rumpai laut dari sana
yang member member lain kat sini pesan ..Aku pun apalagi
 terus cakap nak...Then pagi tadi baru dapat barang nyer...
 
Padahal dulu pernah member satu ofis nie kasi satu tupperware
 yang dah siap punya...Tapi sampai laaaa ni masih cantik tersimpan dalam
peti ais....Tak terusik lagi...Ni verangan beli lagi setengah kilo...
Aku ingat setengah kilo tu sikit ghupernyer amik ko banyak dowh...
Nasib baik tahap ke tamak kan aku terbatas waktu tu...
Buat nye aku oder 1 or 2 kilo...Boleh buat bznezz aku....
Bhahahahaha...
 
 
Dia ada bermacam macam kale...Yang ni purple...
 
 
Merah..
 
 
Putih...
 
Aku choose yang purple kale...Last time member kasi yang white kale..
 
Banyak khasiat nye makan rumpai laut nie...
Tapi aku more untuk hilang kan jeragat yang dah lama
dok ber maharaja lela kat muka ni....Dah bermacam jenis product
muka dari yang murah sampai la ke mahal aku pakai
 tapi tak hilang hilang jugak...Dah naik frust dah sampai satu tahap
tu aku dah macam malas nak pikir pikir lagi dah...
Tu yang member ni syor kan makan rumpai laut , mudah mudahan
boleh hilang...
 
P/s :-------Gambar ihsan dari Mr.Google--------
 
Wassallam..
 
Thank you for reading this entry!!
 


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment