Friday, April 05, 2013

Sahabat Selama Nya.....

Assalamualaikum..
 
Rindu dengan geng geng yang dah lama aku tinggal kan time
zaman sekolah dulu...Kalau jumpa pun sekarang tak de lar
semenggah zaman remaja dulu...
 
Makan bersama , ketawa bersama , sharing problems ,
kene pukul / marah ngan cikgu bersama , menangis bersama...
Opppsss tang menangis tu geng je yang cry cry sob sob aku tak
as aku ni memang susah cry depan depan orang even hubby pun
susah nak tengok aku cry...Walau dada ni sebak macamana sekali pun
aku tetap berusaha untuk tidak menangis depan orang...Tapi itu tak
bermaksud aku ni keras hati cuma aku pegang pada prinsip
"kadangkala kita perlu ego itu menunjuk kan kita tabah"...
Cewah gitu ler gamak nyer...
 
So I dedicated this song to all my beloved friend's...
Miss U all so much...
 
Dua tiga kapal belayar di samudera
Ayuh sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama menikmati indahnya dunia
kerna..

Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia
oh oh..
 
Berakit-rakit kita ke hulu
berenang-renang kita ke tepian
kita berbeza untuk saling mengisi segala kekurangan kita
menjadi..
 
Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… selama-lamanya setia…
 
Tiada bukit yang terlalu tinggi
untuk kita daki bersama
dan tak ada laut yang terlalu dalam
untuk diselami…
 
Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya ohh..
 
Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… selama-lamanya… setia
 
Iron Child masih tetap di hati...
 
Wassallam..
 
Thank you for reading this entry!!

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment