Monday, May 13, 2013

6 Bullets.....

Assalamualaikum...
 
Malam minggu aritu aku overnight with hubby tengok citer nih...
Tapi dah separuh baru dapat tengok sebab sebelum tu tengok
movie lain...Dah separuh citer so tak tau apa cerita sebelum nyer...
Dah abis tu aku cakap kat hubby kalau kot kot dia ada ter tengok lagi
citer nih aku suruh dia record je as aku nak tengok dari awal....
 
So semalam memang satu hari aku duduk kat rumah ber empat ajer
as yang lain stay kat rumah MEM tak mo balik...Aku ada chance lar
pegang remote control...Tekan tekan button remote tertekan 412...
Sekali nyer tengah ada citer nih...Baru start pulak tu....
Apa lagi terus dok ngadap depan tv sambil makan kopok lekor ganu...
Nyumm nyumm...
 
 
Memang best citer ni di tambah dengan hero peberet aku sepanjang
zaman....Tapi sekarang dia dah kurus..Maybe factor usia kot...
Body pun dah tak se 'tough' dulu...Tapi yang penting act still mantopppp....
 
Cerita ni tentang group mafia yang menculik remaja untuk di jual...
Cerita yang sangat kejam sebab cara pembunuhan dia memang kejam
ngeri aku tengok...Uittt ngeri ngeri pun dah 2 kali tengok...
Ngeri tapi best tu yg sampai 2 kali....Kalau malam ni ada lagi citer ni
pun harus aku dok ngadap depan tb...Maklumlah channel dia channel berulang...
Ngeeee....Peace no war...
Eh tak alih alih pulokkkkk...
 
Hoccay...
 
Wassallam
 
Thank you for reading this entry!!


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment