Monday, June 17, 2013

Mood Blur.....

Assalamualaikum...
 
Monday arini ni ek...?? of coz mood ke laut....Mengantuk , malaz adalah
mood aku harini...
 
Sabtu lepas balik keje reround dengan hubby carik barang..
Tanpa kiddos ye...Sebab kiddos dekat rumah MEM...
Actually we have an appointment
that's why we reround sementara nak tunggu calling dari that guy..
 
At 2:00pm baru that guy call then we meet lar kan....
Bla bla bla bla siap segala urusan pukul 5:50pm...So siap siap terus amik
kiddos yang dah lama menanti kedatangan we all...Syian depa...After that baru
lar we all bertolak ke kenduri pulak at Pekan....Sampai pun dah maghrib....
Tapi sedang elok lar...Majlis pun lepas Isyak so aku sampai tu
sempat lar tolong apa yang patut..Jangan kata tidak kata orang tu....Hehehehe
 
So aku bermalam kat Pekan as besok Nye ada kenduri khawin kat
kampong...Malas nak patah patah balik....
 
So ahad aku balik kampong lar ye...
Ada kenduri khawin sedara belah hubby dan besday cucu hubby...
Borak borak , makan makan....Malam jugak we all bertolak balik ke JB... 
 
Itu lar sebab nya hari ni mood mengantuk & malas aku membuak buak..
 
Alasan ek....
 
 
Wajah kesayangan hamba..... 
 
Wassalam..
 
Thank you for reading this entry!!
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment