Tuesday, June 04, 2013

Hobi Yang Tak Pernah Pudar

Assalamualaikum..
 
Tak habis habis citer pasal collect FM nie...Naik muak pulak
orang lain ae...Opppsss sorry yea...Orang lain nak muak tak pe tak aku tak kan
muak sampai dah betul betul bohsan baru lar bertukar arah ke lain pulak..
 
Bebaru ni ada colleague aku makan angin sakan ke Taiwan...
Aku just order suar jeans for our kiddos...Tapi sayang nya  dia tak tau
how to choose...Takut kang terbesar ke terkecik ke...Last last dia
tak beli la kan...Tapi dia masih tak menghampa kan aku...
 
 
Dia beli kan ini untuk aku...Dia tau aku suka benda ni...
 Nak tunggu aku sampai sana ntah bila gak nyer...
Dapat verangan ada lah....hihihi..
 
Dan yang ni pulak souvenier from Sibu Island & Langkawi pun
dari colleague aku jugak.. 
 
Terima kasih SAHABAT...
 
Wassallam..
 
Thank you for reading this entry!!

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment