Saturday, April 23, 2016

Bio-Ever Plus ~ Age reversing Cream

Bismillahhirahmanirrahim...
 
Dan lagi nak share tentang produk 5 bintang ,
produk yang terhangat di pasaran . Kali ni
beliau mencuba ke atas anak nya...
 
 
Anak saya batuk selsema.
Sebelum melarat,
Bermula dari hari pertama,
Saya sapu krim kesayangan saya si BioEver
yg seksi kat dada + belakang badan + leher + belakang
Telinga anak saya.


Utk info,
Budak2 kecik , doktor memang tak bagi ubat batuk yer...
Selepas sapu, dia batuk & muntah lendir.
Janganlah panik selagi dia bernafas tidak laju,
tidak nampak kepenatan, masih boleh makan + minum.
Observe jer...
..
Hari ke-2..
Batuk kedengaran sesekali ajer...
Time tido, Alhamdulillah tiada batuk lagi.
..
Hari ni hari ke-3
Langsung takde batuk. Selsema aje yg masih belum baik.
Biasanya batuk + selsema ni agak susah nak baik kan??
..
Dengan BioEver,
Alhamdulillah...
Terima kasih ALLAH..
Terima kasih BioEver
Anak sihat tanpa ubat..
..
Bijak kan saya ???
..
Jadilah seperti saya..
Satu Rumah satu BioEver..