Wednesday, November 09, 2016

Herba Maharani

Tetibe hati ini terpanggil nak
share betapa PENTING NYA MAHARANI ini kepada
 kaum HAWA di luar sana..

Seperti yang kita sedia maklum..
tugas seorang wanita sangat berat & sangat sibuk...
Lebih lebih lagi yang sudah BERKELUARGA..

Yang mana yang ada kerjaya..


DIA LAH PEKERJA@BOS


DIA LAH IBU..


DIA LAH ISTERI..


DIA LAH AKAUNTAN KELUARGA..


DIA LAH YG HNTAR ANAK SEKOLAH@PENGASUH


DIA LAH YANG KEMAS RUMAH..


DIA LAH MEMASAK...


DIA LAH YANG BASUH BAJU..

Pokok nya..semua dia lah..
Haa..dia tu sape?? Kita kita ni lah para para
 ibu & of course lah kaum hawa kan.

Banyak kan keje kita..kekadang tu sampai diri sndri tak terurus
bila dah sibuk sangat kesihatan pun terabai..

Yang paling sedih..bila kita tak SIHAT...
Takde sape nak jaga..huhuh..kalau boleh memang tak nak
sakit coz tanggungjawab banyak sangat..

SO..kerana situasi begitu..saya terpaksa SHARE kat anda2 anda semua..
Macam mana nak bagi tubuh badan kita kekal sihat..segar..& PERAWAN..

RAHSIA saya hanya MAHARANI....saya juga seorang pekerja..
ibu..isteri..yang mana banyak kerja saya lakukan dalam satu hari..
pagi pagi dah bangun..buat sarapan..mndikn ank..
hntar skolah..then pegi keje.................

Balik keje..sambung keje di rumah pula ye..kemas..masak..& bsuh baju..
Memang sangat penat & letih..

TETAPI..sejak saya amalkn MAHARANI ini..everything ok.


/// tiada masalah keputihan akibat kepenatan bekerja yg terlampau..

/// badan lebih FRESSH lagi lagi bila bgun pagi..
kalau dulu bercinta nak bangun pagi pagi..hihih

/// sakit2 sendi & tulang pun hilang..akibat bekerja di dalam ofis yang berhawa dingin..

/// kitaran haid juga kembali teratur kerana sudah kurang STRESS..
hihi..bukan apa stress penat je..

/// paling best..saya dapat kembali menjalin hubungan

intim dengan lebih MESRA..coz sebelum ni..letih sangat...
kekadang malas nak layan cik hubby..hihih

/// PERAWAN?? memang conform u alls dapat semula even

dah berderet anak..betul betul macam malam pertama..hihih

Jangan PERCAYA..tapi anda rasai sendiri..
bukan apa..sementara harga tak naik lagi..baik u alls order skrg..

Jangan kedekut untuk nak sihat..
Jangan menyesal kalau  tak dapat perawan..hihih

Sharing is caring..
 


PM saya utk info lnjut.
FAST ACTION FAST RESULT