Tuesday, December 13, 2016

Premium Beautiful Corset

Healing Crisis for Premium Beautiful Corset



Healing Crisis berlaku bergantung kepada tahap kesihatan badan pengguna. Ianya terjadi kerana proses penyahtoksid dalam badan yang sedang berlaku. Anda tidak perlu risau jika anda mengalami masalah ini. Gejala ini menunjukkan badan anda mulai berubah kepada persekitaran baru dan proses-prosesnya.

Jadi, janganlah takut jika anda mengalami masalah-masalah ini. Ia menunjukkan tanda yang bagus di mana badan anda sedang bertindak balas dengan korset tersebut dan Healing Crisis ini akan berkurang selama beberapa hari sahaja.

Jangan risau dan sabar😃

Keadaan yang macam mana dikatakan Healing Crisis tu?

1. Sakit kepala / berdenyut2 / pening-

Ini menunjukkan yang anda sering mengalami migrain dan sakit kepala. Anda perlu minum air dengan banyak sekuarang2nya 3liter. Di awal pemakaian anda mungkin akan merasa sakit kepala atau migrain yang teruk. Ini menunjukkan toksin dari badan sedang dikeluarkan. Toksin2 ini akan keluar melalui peluh, sistem perkumuhan atau hablur putih. Hablur putih ni anda akan nampak ianya melekat di PB. Itu lah toksin. tapi ia hanya untuk beberapa hari sahaja. Ia akan surut perlahan-lahan. Ini adalah petunjuk yang baik di mana ia menunjukkan pengedaran darah yg baik dan badan menyesuaikan untuk proses menyahtoksid.

2. Sakit tulang belakang / backpain

~ Biasanya dialami oleh orang2 yang memang dah ada slip disc atau back pain. Mula-mula akan rasa sakit lebih sikit dekat tempat yang anda selalu sakit tu. Ini hanyalah proses permulaan tanda Waist Nipper sedang menjalankan tugasnya untuk membetulkan tulang belakang anda..Tiada apa yang perlu ditakutkan..Anda hanya perlu tahan dan bersabar. Once dah ok, anda angkat barang berat pun in shaa Allah tiada lagi masalah !

Even ada jugak yang pernah mengalami lenguh2 satu badan, sakit urat belikat, sakit tengkuk..teruskan pemakaian without failed everyday 8 hours daily..in shaa Allah , ianya akan surut perlahan-lahan.

3. Terkentut dan sendawa -

bagi orang yang banyak angin ~ tindakan membuang angin. Angin banyak di dalam badan bermakna badan anda berasid. Kita perlu elakkan dari badan kita dimasuki angin berlebihan. Sebab itu apabila selepas bersalin ibu2 digalakkkan atau diwajibkan memakan makanan panas, memakai stoking, mandi air suam, makan herba dan sebagainya untuk elakkan badan dari bisa2, sengal2 atau sakit2.

Jadi anda akan kerap buang angin dan sendawa. Anda boleh mengawalnya atau biarkan ianya berlaku seperti biasa..tidak terkawal.🙊 Itu menunjukkan petanda yang baik di mana F.I.R dalam korset membantu untuk menyahtoksidkan badan dengan membuang semua gas yang tidak diperlukan dalam badan.

4. Badan rasa sedikit sakit -

Biasanya jika ini berlaku menunjukkan anda ada sakit tulang belakang , selalu demam atau selalu sakit2 sendi. bagi orang yang selalu demam dan sakit sendi-sendi kerana semasa memakai Premium Beautiful seperti di dalam proses berurut. Semasa pamakaian PB pada 2 minggu pertama akan rasa sedikit sakit. Ini kerana proses menyelaraskan tulang belakang dan posture badan sedang dilakukan.

5. Payudara terasa sengal-sengal -

memulihkan dan bertindak untuk menegangkan dan menaikkan semula buah dada seperti zaman remaja . Tapi jgn risau pertumbesaran adalah mengikut kesesuaian tubuh badan seseorg.

6. Berat badan turun -

Kebanyakkan pemakai PB akan mengalami penurunan berat badan dalam masa terdekat dan pinggang akan menjadi ramping. Ini menunjukkan berat badan sedia ada tidak sesuai dengan ketinggian. Dan pinggang menjadi ramping kerana PB direka untuk beri instant shape pada pinggang.

7. Gatal-gatal pada anggota badan & tempat-tempat tertentu -

terlalu banyak asid yang dikeluarkan melalui perpeluhan. Kesan-kesan kehitaman pada pinggang mungkin berlaku. teruskan pemakaian untuk mengeluarkan toksid berasid.

8. Badan terasa cergas dan lebih aktif - kerana tindakan resonan molekul air di dalam badan lebih aktif setelah memakai Premium Beautiful kerana tindakan FIR.

9. Terasa panas dibahagian perut atau bahagian badan lain

Ini menunjukkan F.I.R pada Premium Beautiful sedang bertindak balas..Ianya tidak la menyakitkan. Sekadar suam2 kuku rasanya. Anda akan rasa selesa jek. Jika ada yang tidak rasa tidak mengapa.Tidak bermaksud tiada tindak balas. It takes time.

10. Muntah-muntah

Bagi mereka yang ada gastrik teruk atau mungkin ada angin yang teruk pun akan mengalami muntah2 ni. Jadi, bukalah waist nipper itu sekejap sehingga anda rasa selesa kemudian pakai balik. Minum air panas. Kalau berlarutan, silalah rujuk dengan doktor...kerana PB corset dapat detect penyakit di awal peringkat.

11. Badan lebih cergas dan aktif

Ini kerana tindakan resonan molekul air dalam badan menjadi lebih aktif selepas memakai Premium Beautiful yang mempunyai F.I.R.

Perkara penting yang perlu dibuat adalah banyakkan minum air sekurang2nya 3liter air. Ini membantu proses penyahtoksin dalam badan.

12. Frequently Urination/ kerap buang air kecil

Trip ke tandas semakin meningkat untuk membuang apa2 yang patut. Terutamanya kepada yang baru lepas bersalin normally masa pregnant, banyak water retention so masa nilah untuk keluarkannya.

Sekali lagi, jangan risau dengan PB corset, anda hanya perlu kerap minum plain water lebih daripada biasa untuk membantu badan kita membuang toksid not only by drinking plenty of water, the body is able to remove the toxic through urination

13. Demam

Ada juga sampai demam2 masa mula2 pakai PB corset ni terutamanya mereka yang mempunyai badan yang sensitif. Anda mungkin akan mengalami demam untuk beberapa hari due to changes of process that the body is going through with the Premium Beautiful Corset.

Selagi suhu badan tidak lebih daripada 40 degree and it's not prolonged nothing to worry of, just take paracetamol and monitor your temperature BUT KEEP ON WEARING YOUR PREMIUM BEAUTIFUL CORSET because the material is made of Akwatek and Akwadyne which is good in controlling body temperature..Be Patient!

Jadi, kepada pengguna2 baru Premium Beautiful corset, kalau anda ada mengalami tanda2 seperti di atas, janganlah anda simpan korset anda di dalam almari pula yer.. it's just a part of "Healing crisis". Dan bukan semua org akn mengalaminya.Hanya 'yg terpilih' sahaja.

Selamat melalui pengalaman bersama Premium Beautiful Corset


Pertanyaan dan order boleh terus Whatsapp
 
013-6641555