Wednesday, December 12, 2012

12.12.12 Cantik Kan..??

Assalamualaikum...
 
Dalam Fb , radio ramai orang yang berbicara tentang tarikh 12.12.12...
Aku pun nak ambik kesempatan jugak la nak bercerita kat sini...
 
Tak de apa yang spesel pasal tarikh ni dalam hidup aku..
Just nak citer pasal angka 12 dalam hidup aku..
 
Masa umur aku 12 tahun...
 
- time darjah 6 dulu aku admirer kat sorang budak nih...
Tapi macam tak admirer jugak la sebab dia pun tau aku suker kat dia..
We all satu kelas , kalau terserempak bertentang mata nih...
Dua dua nye akan tersipu malu meow meow...(gatai sungguh bunyik nyer)..
Tapi bila dah jejak ke sekolah menengah we all dah jauh dah walaupun
masih dalam sekolah yang sama...
 
- time darjah 6 aku ada satu group named SAMAZA...Nih gabungan nama nama
aku dan bff aku time tuh lar...Kita orang boleh rapat sebab rumah kita orang
dekat dekat dan kat sekolah pulak 1 kelas...Jadi senang untuk kita orang
nak discuss apa apa yang kita orang nak discuss...Mak pak kita orang pun
saling mengenali...
 
Tu je la kot kenangan aku time umur 12 tahun..Yang aku ingat lar...
 
#opsss...Ada lagi ...tahun nih jugak lar tahun akhir aku berjumpa dengan
Cik Puan Coco di alam persekolahan sebab selepas tu masing masing
dah bawak diri ke sekolah menengah...
 
Hoccay sekarang citer pasai aku 12 tahun yang lalu...
 
- 12 tahun yang lalu aku di satu kan dengan En.hubby...
(sayang awak dulu kini dan selamanyer..tetiba jek)..
 
- 12 tahun yang lalu jugak aku first pregnant anak aku yang pertama...
Aku rase bahagia sangat sebab dapat hubby & akan dapat
gelaran mama time tuh...
 
- 12 tahun yang lalu...aku selalu berulang alik ke pontian rumah
mak mertua aku....Hubby cakap selagi mak dia masih ada tak salah
kalau kita luang kan masa ulang alik ke sana setiap minggu...
Ok tak pe aku yang menurut perintah walaupun penat sebab
aku preggy time tuh...Tapi kini tak lagi....Sebab dia dah pergi
tinggal kan we all 7 tahun lepas...
 
Hoccay tu je la citer pasai angka 12 dalam hidup aku....
Bila ada kelapangan aku cerita lagi....Nak sambung buat kerja dah nih...
Nanti ada orang jeles pulak kat mak pepagi dah pree hapdet blog...
Kih kih kih...
 
Wasallam...
 
Thank you for reading this entry !!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


5 comments:

  1. Cantik cantik cantik kan date nih... :)

    ReplyDelete
  2. eh lupa nak tanya siapakah gerangannya budak lelaki itewwww cer citer cer citer... konpem bukan ss me sebab kita tak same class hehehehe

    ReplyDelete
  3. Nak tau ek....nme dia start G...xsilap
    Dia masuk mid year...bdk bru muka pn suci jek...he3.spe ss ko ek?

    ReplyDelete
  4. hocay dah tau dah kekekeke... aku biarlah rahsia bahaya sebab aku dan dia je yang tau kekekeke...

    ReplyDelete

Thanks for your comment