Thursday, December 13, 2012

Harimau Mengaummmm Lagi...

Assalamualaikum...
 
Pagi tadi on the way pegi keje , dengar lar satu topic kat radio
nih pasai bahasa bahasa singkatan yang biasa di guna kan budak budak sekarang
time text aka sms....Sampai kan dalam exam pun dia orang guna kan
bahasa bahasa sms..Ha amik kau...Dari jawapan tu betul jadi tak betul lar kan...
 
Dan aku perasan jugak daniel pun sering gunakan bahasa bahasa macam
tu sampai kan kekadang aku tak berapa nak paham tapi aku paham kan
jugak lar..HARUS di pantau jugak nih supaya tak de lar dia jawab
paper BM nanti dengan bahasa bahasa sms nih...Mau failed di buat
nyer...Oh no no no..
 
Eh dah lari topic nih...
Hoccay balik pada topic asal yer...
 
Sekarang musim bola , mana mana pegi event dalam tb ker dalam radio
ker semua pun asik citer pasai bola jek...
 
Malam nih  Malaysia berjumpa Thailand...
 
 
Qawish , mama pinjam kejap ae pak belang nih
untuk di photoshoot...
 
Harap harap Malaysia menang malam nih sebab apa tau...
Sebab hubby ada cakap kalau Malaysia menang  , dia nak
ajak aku turun Kay El tengok final...Tak berapa
suker tengok bola tapi kalau dah ada orang nak ajak
aku jalan terus jek..hehehe....
 
 
Tak sabar nak tunggu harimau mengaumm malam nih...
 
Wasallam...
 
Thank you for reading this entry..
 
 


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment