Wednesday, December 19, 2012

Jammed Jammed Jammed....

Assalamualaikum ...

Windu nyer dah lama tak sharing story kat sini...
Busy dengan mereka mereka yang nak masuk ke alam persekolahan 
yang hanya tinggal 2 minggu sajer lagi....Nak prepare itu ini yang mana
tak der harus la di ada kan...Dalam pada sibuk nak urus kan 
mereka mereka ini...Hati aku ada sedikit nebes...Sebab anak bujang 
aku dah masuk ke darjah enam yang mana semua 
orang tau kan darjah enam akan mengambil 
exam besar sekolah pagi & petang....Huh nebes nyer....

Hok Aloh apa lar aku nih...Baru exam darjah enam jek pun belum 
PMR ker SPM ker...Eh suker aku la aku nak nebes ker idak ....Anak aku...
All parents nak kan yang terbaik untuk anak anak dia kan...
Sama lar dengan aku...Hua hua hua...

Adoiyaiiii...Apa kene mengena story nih dengan tajuk kat atas tu ek...

Sebenar nyer aku nak citer lar ...Sekarang kan petang jer hujan , 
petang jer hujan ,hujan jer petang....So setiap hari aku balik kerja aku 
harus lar menempuh jalan yang sesak sebelum sampai ke destinasi....


Nih lar keadaan Pasir Gudang Highway setiap hari aku balik...
Jammed sentiasa...


Sampai kebas montot nih kalau dah duduk  dalam kereta
almost 1jam setengah baru sampai ke destinasi...
Padahal bukan jauh sangat lar Desa Cemerlang ke Taman Cempaka kan...

Hoccay...

Wassalam...

Thank you for reading this entry...



No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment