Wednesday, December 19, 2012

Ahhhh Lega Nyer

Assalamualaikum....

Hari ni aku masuk kerja lambat sebab terbangun lambat...
oppppsssss...Tercakap pulaksss....kih kih kih....

Dah terlanjur lambat tu kan...aku pun pergi lar ke sekolah & beli 
buku buku as memang dah sampai date untuk beli buku buku...
Dan dah terlanjur lambat tu jugak kan...Aku sempat lar lunch kat 
Medan Selera Taman Cempaka....
Aku suker lunch kat sini sebab banyak lauk lauk pilihan...


Aku terpandang nih dan terus beli 5 ...
Eeee cam tamak gitew..Sambil makan jelly kelapa nih
kepala merewang teringat kan Cik Puan Coco...Sebab
jelly kelapa nih pun peberet dia jugak..(kalau tak silap lar)..

Terasa sejuk ajer tekak makan jelly kelapa nih...
Esok esok nak carik lagi , nak carik lagi....

Bahahaha dah kemaruk lar tuh...

Hoccay....Daaaaaaaaaa...

Wassalam...

Thank you for reading this entry !!


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment