Thursday, December 20, 2012

Khamis Pun Menjelma....

Assalamualaikum...
 
Salam Khamis buat semua...
 
Selamat bercuti cutian warga Johor Bahru....Aku jek masih disini bekerja
seperti biasa tak de cuti cuti....Sebab cuti cuti dekat sini ikut pakai
list yang telah di tetap kan Persatuan Saudagar Saudagar Logam , Johor....
Banyak cuti yang they all tak ambik tapi we all kene ikut kan...
Haish...menci taw....Eleh menci menci pun dah berbelas tahun
 jugak aku follow ini persatuan.....Ermmm ingat aku suker ker....
Tak der makna nyer...Kerna terpaksa jer tuh weiii...
 
Tapi yang best nyer kerja time orang orang bercuti cutian ni kan adalah
jalan tak sesak macam biasa....So aku pergi balik kerja pun lancar jer...
Tak de la nak kebas montot bagai duduk lelama dalam kereta...
 
So..Nanti aku story story lagi yea as nak sambung buat kerja dah nih...
 
Daaaaaaa!!!!!!
 
Wassalam...&  & & &
 
Thank you for read this entry !!!  Chow...

 


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment