Wednesday, January 09, 2013

Apabila Jay Bee Di Landa Jammed....

Assalamualaikum...
 
Nak Citer sikit pasal semalam...sikit jer...
 Masuk nih dah 2 kali aku citer benda alah nih...
 
Semalam time aku balik kerja macam biasa la
sini sinun jammed...Tapi kali nih jammed dia memang
macam tak boleh blah gitew...Pusing sana jammed pusing sini
jammed..pendek kata memang dah tak boleh nak pusing mana lagi dah..

Dari ofis pukul 6.00pm - masuk Pasir Gudang Highway..pergh dia
punyer jammed...Aku rase kalau orang nak beranak memang
dah terberanak dalam keter dah...Pastu aku masuk Highway
Utara Selatan jammed jugak...Masuk haighway Kempas pun
jammed....Fuhhhh kebas montot mak dowh...
Pukul 7.45pm aku sampai rumah MEM...Berapa punyer
lama dahhhhhhh...

Dah sampai rumah MEM dok berborak lagi , dok
makan makan lagi....Last last sampai rumah aku dah nak dekat
pukul 10.00pm...Datang angin malas nak membasuh sebab dah malam..
hehehe alasan tak boleh blah seyh...
 Just meng'iron' baju baju skool je lar...

Aku rase pihak pihak yang berwajib tu harus lar menaik taraf sikit
jalan jalan yang kebiasaan nyer jammed....Tak de lar
pengguna pengguna jalan raya nih mengeluh terutama aku...

Pesal blog aku nih tak boleh nak upload pica nih...adoyaiiiiii....

So citer citer tanpa gambar saja lar ye untuk beberapa ketika nih
sehingga ianyer di baik pulih....

Wassallam...

Thank you for reading this entry!!
 
 


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment