Friday, January 04, 2013

Masih Seperti Semalam

Assalamualaikum...
 
Bertemu lagi kita di pagi jumaat yang penuh cabaran bagi aku..
 
Sebenar nyer tak berapa nak mencabar sangat lar tapi
ada lar tercabar sikit...Mak aik cakap putar belit der...
Sebenar nyer tercabar ke tak nih..???
 
Ada lar sikit cabaran time hantar ryan pergi skool pagi tadi...
Dalam keter lagi dah muncung yang cam boleh sangkut hanger...
Aku suruh dia senyum sikit...Pastu terus dia cakap x mo skool...
Haaaaaa....No no no...Please don't make trouble pagi ni ye darling...
 
Tapi aku hantar jugak lar dia ke skool...Air mata dah nak
gugur dah...Cepat aku kasi pujuk dia & the same time
teacher dia terus amik dia bawak masuk class & terus
tutup pintu...Lega aku tak yah nak pujuk pujuk bagai...
 
Cuma bese lar hati seorang ibu kan mana sanggup
nak biar kan anak dia macam tuh...Sedih woooo...
 
Ntah sampai bila lar agak nyer dia nak cool macam
abang abang & kakak dia ek....Tunggu je lar..
In sha ALLAh masa nyer akan tiba...Bersabar la wahai hati...
(pujuk diri sendiri lagi)..
 
Sambil sambil tu moh kita layan dulu lagu ni...Lagu lama
yang menjadi kegilaan aku satu ketika dulu...
 

 
Wind Of Change....
 
Wassalam!!
 
Thank you for reading this entry!!
 
 


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment