Thursday, January 03, 2013

Cerita Cerita Awal Persekolahan...

Assalamualaikum...
 
Selamat tahun baru buat semua....Semoga di tahun ini akan
lebih baik dan di berkati dari tahun tahun sebelum nyer...
(eceh ceh dah masuk hari ke-tiga baru nak wish...apa lar)....
Puan rumah bz lar dengan urusan urusan yang tak pernah
nak habis....Kih kih kih...
 
Sehari dua ni ramai geng geng fbian's yang story about
anak anak depa yang 1st day skool ...So aku pun nak citer
jugak lar...Tapi aku citer kat sini jek lar tak mo citer kat Fb
ramai yang tengok & baca...Segannnnnn...
 
1hb aritu aku cuti sebab kene bayar fees skool agama & tadika..
Bayar fees sekolah tadika cepat je cam tak sampai 15minit kot
dah siap....Yang buang masa aku nih kat sekolah agama...
Mak aih sampai tertidur tidur Ryan menunggu punyer lar lama
dowh bayang kan lar aku sampai situ pukul 9.30pagi pukul
1lbh petang baru siap bayar untuk 3 orang anak aku tue...
Lama ke tak lama lar kan....Aku pun dah sangap ntah dah
berapa kali dah...Macam nak amik report card pulak dia punyer
 jenuh nak menunggu...
 
1st day skool...
Hantar abang abang & kakak macam biasa...Hantar terus jalan
tak de tunggu tunggu...Aler dah besar dah pun kan bukan baru 1st
time masuk alam persekolahan...
Pastu hantar Ryan pulak...Ha yang ni aku ada lama sikit sebab
ni baru betul betul 1st time sekolah ...Nampak gaya ok tak de masalah
so aku pun jalan lar sebab aku tak amik cuti...
 
Malam balik amik kau...Abang & kakak banyak homework...
Haish baru 1st day dah banyak homework..Tak macam dulu dulu
aku sekolah agak agak dah sebulan kot baru ada homework...
Dulu & sekarang mana sama kan....
 
2nd day skool....
Macam semalam hantar yang besar besar pastu baru hantar
Ryan...Hari ni Ryan ber problema lar pulak...Sebenar nyer
dia memang dari 1st day skool tak sihat...Pastu tadi dah sampai
skool nak bukak kasut je terus uwekkkkkkkk...
Mak aih camner nih....Aku bawak dia masuk toilet bersih kan
baju n seluar dia then dia pun mula lar nak cry...Aduhhhhh
ni yang malas nih.....Dia suruh aku tunggu dekat luar...
Oh my gucci!! tak boleh sayang mama nak work....Hati mama pun dah
cair tengok anak cry...At last aku jalan je lar sebelum keadaan
 bertambah parah...Sebelum nih cuma tengok anak orang lain je yang
 cry cry dia hari 1st day skool....La ni kene kat diri sendiri tu yang macam
tak tau nak buat apa..
 
 
Sayang mama , tak mo cry cry tau..Petang nanti mama balik
mama timang awak tinggi tinggi yea...(ceh ceh macam kuat
sangat nak kasi timang itu budak)...
 
Hoccay...
 
Wassalam
 
Thank  you for reading this entry!!
 
 


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment