Friday, January 25, 2013

Cerita Di Pagi Jumaat Pulaksss..

Assalamualaikum...
 
Salam Jumaat buat semua....Hari ni pepagi Ryan cry cry
tak mo pergi skool..Sebenor nyer dari hari rabu lagi dia dah pesan
yang hari jumaat tak mo pergi skool..Then semakin aku
tanye kenapa tak mo pergi skool semakin itew lar dia cry
cry dan terus cry...So aku pun tak mo tanye lagi...Pastu
aku ingat dah ok lar kan..Pagi tadi time kejut kan dia bangun
tidur dia terus cry cakap tak mo pergi skool...Aku memang
lemah kalau pepagi dah bikin kerenah...Tapi aku lembut
kan jugak hati ni dan tanya kenapa sebenor nyer tak nak ke
skool...Aku tanya apa masalah dia dekat skool..
Ghuper nya dia cakap..."Ryan tak pandai lukis...Nanti
cikgu suruh lukis rumah..Kalau ryan tak pandai nanti
cikgu marah"....Sebak dada aku weiiii....Hanya di sebab kan
itew je dia tak mo pergi skool...Then aku bagi lar motivasi
sikit kat dia....Alhamdulillah dia ok...Pergi skool
siap nyanyi nyanyi lagi...
 
Aku pun jadi heran jugak sebab masuk minggu kedua sekolah
dia memang dah tak de masalah malahan tak sabar nak pergi sekolah..
Ada kawan kawan baru , boleh belajar nyanyi - tetiap hari ada je
lagu baru yang dia nyanyi depan aku ngan hubby...Aku happy..
Jadi apabila dia bukak mulut cakap tak mo skool sambil cry cry...
Aku jadi tak sedap hati pulak...Ye lar takut dia ber problema lain
dekat skool yang aku tak tau kan...
 
Jadi tadi lepas salam atok & nenek dia terus suruh hantar dia
ke skool...Tunggu jugak dekat luar...Mana lar tau kan dia bikin
hal...Tapi alhamdulillah ok...So aku pun pergi ke kerja dengan
hati yang tenang...
 
Hoccay...
 
Wassallam..
 
Thank you for reading this entry...


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment