Tuesday, January 29, 2013

Usaha Tangga Kejayaan...lalalala...

Assalamualaikum....
 
Semalam aku bercuti cutian...Tempat aku ni memang jarang
amik cuti yang macam tempat orang lain dapat tuh...So aku
kene lar apply cuti kalau aku rase nak bersenang lenang duduk
dekat rumah ....Bukan bersenang lenang apa sangat...Just
tak de lar nak tension bagai macam kat opis nih..
 
Nak bersenang lenang sangat sampai aku menghabis kan masa
aku dengan melanding atas tilam jer....Time pagi tu ada lar buat
kerja sikit lepas tu terus melepaking sampai rase macam betol
betol dah jadi orang pemalas dah...
 
Tapi memang pemalas pun...Apply cuti budget nak mengemas
rumah-tukar langsir-basuh sarung sofa-basuh itu-basuh ini...
Last last hangin malaz dah melanda semua tak jadi....APTB...
Sebenar nya yang buat aku jadi penat dan terus mendorong
aku untuk berehat saja adalah kerana sesuatu telah berlaku
pada we all on sunday....Nanti lah aku citer kan ek...
 
Dan malam nyer arround 830pm baru aku bersiap siap
hantar princess pegi tuisyen...First day tuh...Sebelum ni memang
tak pernah langsung masuk mana mana tuisyen...Dah terlanjur
register for daniel register sekali lar for Princess cuma yang tak
best nyer tak kene pada hari yang sama as standard 5 - mon & tue..
Standard 6 - wed & thur...Tak kene pada hari yang sama pun tak pe
lar semoga uolls berjaya ...Selain doa ini saja lar usaha mama untuk
tengok anak anak mama berjaya....Selebih nye uolls kene usaha sendiri...
 
Wassalam..
 
Thank you for reading this entry..


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment