Monday, January 14, 2013

Cerita Pagi Isnin...

Assalamualaikum...
 
Mula kan hari ini dengan doa dan senyuman walaupun ada terpalit
sedikit hampa dan sedih di hati ini....Hampa dan sedih dengan situasi...
Tak tau siapa yang harus di persalah kan...Aku sebagai seorang mama yang
cuai ataupun Princess yang cuai sebagai seorang anak dan pelajar...
Aku adalah insan biasa yang sering melakukan kesalahan dan kecuaian
 walaupun aku rase aku telah lakukan yang terbaik buat anak anak....
Namun apa yang aku rase kan TERBAIK itu tidak TERBAIK juga di mata
Princess...Berlaku lar pertengkaran kecil antara kami pagi ni...
 
Ya ALLAH ada kah ini permulaan hari bagi aku....

Maaf kan mama Princess ...Sesungguh nyer mama cuba lakukan yang
terbaik buat semua tapi mama hanya manusia biasa yang sering
melakukan kesilapan dan seharus nyer Princess mesti menerima
kesalahan yang Princess telah lakukan....
 
Wassalam..
 
Thank you for reading this entry..
 


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment