Sunday, January 13, 2013

Kisah Penghujung 2012

Assalamualaikum...

Dah dua minggu berlalu baru nak bercerita bagai ek....(maklum lar dah 
buley tampal pica)...

Dapat jemputan makan makan kat rumah kawan lama...lama tau kawan 
dari sekolah rendah dulu...Dia baru pindah rumah sekaligus buat
open house for celebrate Christmas sekali...

Pn.Christine Lucy & me..

Memang aku biar kan perut kosong sebelum pergi sebab aku tau makanan
dia sememang tidak menghampakan....Dan ternyata sangkaan aku tepat
sekali...Memang sesedap yang aku jangka...Ada nasi beriani / putih , 
kambing (ni aku tak makan sebab takut migrain) , udang sambal , ayam merah 
& apa lagi ntah luper...Ha yang ni aku suker ada cendol..Dia panggil orang 
melayu buat cendol dekat depan rumah dia....

Mak Jemah ngan anak anak...Mih mih mih....

Ni rumah sebelum sampai ke rumah Pn.Christine..
Ternampak ada ferrari sebijik...Sempat snap gitew...
Dah tu time we all balik lalu lagi rumah nie...Ada sebijik lagi kale putih 
pulak...Tapi tak mo snap lar....Shy shy meow meow gitew...

Hoccay lar ....kepada Pn.Christine tahun depan jemput lagik yer pasti aku
tidak mengecewakan....

Balik tu we all singgah pulak ke rumah anak sedara Hubby....Saje je sebab 
dia pun baru pindah rumah jugak...Ermmm memang bulan orang berpindah rumah 
ker ar....Jeles aku....

Bersantai sambil berkaraoke kat salah satu bilik...
Oh my son...what song did u sing sampai macam tu sekali 
muka awak...

Bersama Pn.Lala aka puan rumah...
Nih time nak balik sempat lagi nak berbual cam tak cukup cukup
berbual dari tadi....Ermm dah nama pun  orang fomfuan kan....

Hoccay aku mintak diri dulu ye...Esok esok aku cari bahan lagi...

Wassalam..

Thank you for reading this entry..

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment