Saturday, January 12, 2013

Saturday Blues

Assalamualaikum...

Aik saturday kan keje half day takkan nak blues blues jugak...
Bukan ker kebiasaan nyer just monday jek yang blues....Ermmm nak blues
nih bukan kira hari ....Bila bila pun kalau aku rase nak blues ada 
korang kesah ? Suker aku lar kan...kah kah kah....

Sebenar nyer my blog nih yang buat kan aku blues sangat....Dah la si owner
cam tak berapa nak geti godeh sana godeh sini buley dia bikin hal tak mo
lekat lekat pica pulak....Kang lain yang aku godeh lain yang jadik ....
Haru biru blog aku jadik nyer..Aler macam lar banyak & cantik sangat pica
 yang nak di tepek kasi orang tengok....Orang yang tak mo tengok tuh
 tak pe lar nih bagi orang yang nak tengok ajer....(hihihi...ayat nak sedap kan ati sendiri)....

Errrr camne ek....Apa yang camne nyer....buat lar belajar sendiri sebab
memang dah tau kan tak de orang yang buley hulur kan bantuan idea 
how to kasi cantek & kasi pica pica buley melekat semula kat sini...
Hoccay..Dengan perasaan sedikit (sikit je tak banyak pon) hampa ...Puan owner 
nak undur kan diri...Anyway selamat berhujung minggu buat semua...

Wassallam - thank you for reading this entry yang merepek merapu nih...LOL..


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment