Sunday, January 13, 2013

Hari Yang Sarat

Assalamualaikum...

Oppppssss bukan sarat pegnent yea tapi sarat dengan tugas tugas rumah
yang banyak tergendala coz cik puan owner tak berapa nak sihat sepanjang
minggu lepas...Sakit telinga membawa ke sakit kepala di tambah dengan 
selsema..Kalau dah selsema tu mesti la dengan batuk sekali kalau tak , 
tak lengkap sakit tuh...Tekak perit nak telan makanan pun payah...
Perut asik lar berkeroncong mintak diisi tapi tekak tak buley nak masuk....
Pastu kaki ni asik nak tersimpul biawak jek...Aler yang urat tersimpul tuh 
ler...Asal sejuk jek harus nak tersimpul , asal tersimpul jek mesti nak sejuk....
Fuhhh...Sudah nyer balik kerja jer terus aku buat apa yang termampu je 
dan terus babam...Nikmat betol pabila dapat landing atas tilam sambil 
watching tv kan....Sambil tidur kan Qawish dengan aku sekali tertidur...

Dekat opis pulak aku jadi reserved aka pambantu yang tak bertauliah....
Sesape pun boleh memonteng kan diri sebab memang tau ada orang tolong 
men tek ober keje diaorang...(sape lagi kalau bukan aku)...Tapi kalau aku yang nak
cuti ada je suara suara sumbang yang menyumbang kan suara yang ala ala
tak sedap di dengar dek telinga aku nih...Apa motif nyer???Simple je..
Diaorang nih tak de semangat setiakawan...Tak de semangat saling bantu 
membantu yang mana kalau bekerja nih terlalu berkira...
Kerja kau is kerja kau , kerja aku kau kene tolong buat...Oh no...
Banyak lemak dah bertepu tepu nampak....Sorry fren...Aku pun dah 
pandai jugak berkira sekarang nih...Aku belajar dari korang...
Terima kasih ye sebab sudi ajar aku...To cei to cei...

Wassallam..

Thank you for reading this entry...




No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment