Saturday, March 09, 2013

Alahaiiiii....

 Assalamualaikum....
 
Hari sabtu ek...Keje jangan tak keje...
 
Cerita sabtu aku...Kah kah kah...Ketawa dulu baru cerita...
 
Pagi nih aku bangun awal...5.30am...Awal lar sangat...
Pada aku lar sebab biasa nye arround 5.45 - 6.00am baru bangun...
Sempat buat sarapan lagi tue...Aler roti telur ajer buat anak anak...
 
Yang buat aku bangun pagi ni sebab Daniel sekolah ada game
bola baling dekat Komples Belia Dan Sukan dan kene sampai
pukul 7.00am sharp...Sebab naik keter cikgu....Takkan cikgu
nak kene tunggu dia pulak kan...
 
Yang nak di jadi kan citer nih...Dua minggu lepas Danish & Princess
ada dapat surat dari sekolah mengatakan ada sekolah ganti on March 9...
Ganti CNY aritu...Start that day (yang dapat letter tu lar) aku noted
kat mind lar yang dia orang sekolah on march 9...So pagi tadi
aku kejut kan dia orang sekali lar suruh mandi & siap siap
pakai baju sekolah...
 
Hoccay we all bergerak dari rumah arround 6.50am & sampai
sekolah arround 7 lebih sikit jer...Eh kenapa lengang je sekolah???
Yang ada pun cuma team bola baling je tengah tunggu cikgu..
Suruh Daniel tanya kawan kawan dia , ruper nyer niari sekolah
ganti di batal kan..Alahaiiii cikgu cikgi nie...Awat hang tak habaq kat
murid noooo...Dah lar we all rushing pepagi nie...Opppsssy!!!!
Atau bukan salah cikgu..Mungkin cikgu dah cakap ngan murid
cuma murid je yang tak amik noted kot.....KOT lar kan....
 
Tak per lar....sekolah ke tak sekolah ke rutin harian we all
memang cenggini lar...Pepagi mesti ke Taman Cempaka hantar
they all...Dan di sebab kan tertipu dengan keadaan ini lar aku
sampai awal ke opis...Pukul 8.20am aku dah terpacak depan
punch card...Thumbs up to myself....Bukan apa tau...aku suker lar
sebab setiap sabtu we all mesti sampai lambat...Tapi niari
cepat tu yang macam terjakun sikit....Naik opis hanya ada sorang
amoi je ...yang lain belum sampai lagik....
Suker ke tak suker....Eh suker lar....Kan dah cakap tadik...
 
 
Happy weekend alls...
 
Wassallam..
 
Thank you for reading this entry!! 

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment