Friday, March 08, 2013

Selamat Hari Wanita Sedunia...

Assalamualaikum ...
 
Salam sejahtera...Pejam celik pejam celik dah hari
Jumaat...Dah bulan march...Tup tap tup tap bulan disember je
kang...Hurrmmmm!!!!Cepat betul masa berlalu....
 
Usia pun makin lama makin bertambah angka nyer...
Bila dok sensorang jauh jugak fikiran melayang mengenang kan
apa yang aku ada sepanjang hidup aku nie.
 
HARTA???Semua orang punya aku hanya menumpang ajer....
AMALAN???Wallahualam..Hanya Dia saja yang tahu...
ANAK???Ye ini lah saja harta yang sangat bernilai yang aku ada
yang akan menolong aku tika aku susah kelak...In Sha ALLAH...
(sob sob sob)...Menangis konon...Sape suruh sia sia kan masa
yang ada...Padan muka aku...
 
Sebenar nya impian aku besar....Aku nak jadi seperti wanita wanita
di luar sana yang berani ...Maksud aku berani tu berani bergerak
sendiri tanpa harap kan sesape ....
 
Berani membuat keputusan sendiri..ye lar maksud nyer
 keputusan untuk kebaikan bersama....
 
Dan yang paling penting dan utama...BERANI bersuara...
Bukan makna nyer selama ni aku takut bersuara tapi aku
ni jenis suka memendam....Apa yang aku pendam tu
sekarang macam dah berbukit bukau / bergunung ganang dalam
hati aku nie yang mana kalau tiba saat nyer ia akan meletup
dan terus POMMMM hancur berderai beb...
Eh bukan POMMMM dengan family ye....Dengan orang
keliling ajer...
 
 
Nota kaki :- It's Time To Change....
 
Wassallam
 
Thank you for reading this entry!!! 

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment