Friday, March 15, 2013

Confused

Assalamualaikum...
 
Di mula kan dengan Bismillah...Selamat hari jumaat olls..
 
Semalam Ryan baru dapat baju sukan dari sekolah...
Maklum lah sekolah KEMAS kan...Dah tiga bulan sekolah
baru dapat baju sukan...Dulu time Danish sekolah tadika Iman
time bayar fees terus dapat uniform dan baju sukan sekalik...
 
So , petang semalam time we all pick up dorang MEM cakap yang
baju sukan dah dapat dan baju sukan yang dia pakai as
termporary yang white colour tu dia tak bawak balik dan
MEM suruh aku ask Kak Pah(pembantu guru dia) nampak tak
baju white colour tuh...
 
Then this morning when aku hantar dia ke sekolah aku tanya
lar dengan si Kak Pah ni about the t-shirt...
 
"Kak Pah ada nampak tak t-shirt putih Ryan??" Soal aku...
 
"Ada ada ni haaa....Dia termasuk kan dalam bag kawan dia ,
kawan dia kata nie baju ryan.."
 
"Oooo ok..."
 
Pastu datang lagi sorang pembantu kelas sebelah...
Sekolah nih ada 2class , 2cikgu dan 2pembantu...
Dia cakap cam eeeeeee tak boleh blah lar...
 
" Zah..Ryan ni tak macam abang abang dia ek...Tak
amik perhatian langsung"...
 
Wah sesedap eskrim magnolia je kan nak cakap anak orang
macam tuh...Tu kan anak aku...Aku tau lar dia nie type macamana...
Cili kang mulut tu baru taw...
 
Yang semalam punya citer lagi best...
Hari rabu pagi tu kan Ryan tak sekolah sebab hidung dia
bleeding...So semalam aku cakap dengan Cik Arah(pembantu class
sebelah) yang ryan tak datang sebab tak sihat...Cikgu dan Kak pah
aku tak nampak maka nya aku berbual lar ngan Cik Arah nie...
 
Pot pet pot pet cho cheng cho cheng...
 
" Haah lar kan idung Ryan selalu jugak kuar darah
time tengah belajar...Si Pah tu yang bersih kan"..Kata Cik Arah..
 
"Eh ye ker...Tak pernah pulak saya dengar dia kene cam tu
time kat sekolah"..Balas aku...
 
Then time aku nak kuar dari pagar sekolah tu...
Cikgu class dia panggil aku...
 
"Hidung Ryan berdarah lagi ker...Awak tak bawak
dia pegi clinic ke check..?Tanya cikgu...
 
"Tak pernah bawak..."Balas aku ringkas..
 
Pastu aku tanye cikgu yang kebetulannyer Kak Pah pun ada
sekalik...
 
"Er Cik Arah kata idung Ryan pernah berdarah time tengah
belajar..Betul ker?
 
Pastu serentak si cikgu dengan Kak Pah jawab
eh tak pernah...Kat sekolah tak pernah kuar darah....
 
Eh..Tadi Cik Arah cakap selalu kuar darah time tengah belajar..
Ni Cikgu class & Kak Pah cakap tak pernah pulaksss...
Jadi questions pulaks pada aku...Nape sorang cakap A
sorang cakap B...OMG....Nape benda tak de dia ada ada kan...
Lagi sekalik cili mulut kang baru taw...
Tak suker tawww...
 
 

 Pica senin hari tu time nak pegi keje...
Muka fresh ni maklum lah pagi kan...Ahaksss..
 
Wassalam..
 
Thank you for reading this entry yang panjang berjela...

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment