Monday, March 18, 2013

Majlis Maulidur Rasul @TNB Kempas...

Assalamualaikum...
 
Majlis nie berlangsung nyer pada ahad semalam...
Pepagi we all dah bangun macam nak pegi sekolah tu...
Sebab Daniel pun ada game hoki @Stadium hoki Taman Daya...
 
Maklum lah keter nyer ada 1 jek...So lepas hubby hantar aku,
Princess & Ryan ke TNB Kempas dia hantar Daniel
pulak ke Stadium hoki....Dia bawak sekali Danish & Qawish...
 
Aku sampai kat situ arround 7.30am..Kalau ikut dalam surat
tu 7.00am semua pun dah kene ada kat situ so aku ingat aku dah
lambat pastu gedebang gedebung bing bang boom...Ramai
lagi yang belum sampai...Ada tu yang dah hampir majlis start
pun ada yang baru sampai...No wonder lar Princess pun dah
naik boring dan berpeluh peluh nak menunggu kan
perarakan bermula...
 
Jam 8.30am baru start perarakan....Habis perarakan kanak kanak
pun dah masuk dalam kemah yang di sedia kan...Aku dan Princess
pun apalagi beli lar sarapan as we all memang belum bersarap lagik...
After that baru lar we all para para parents nih di jemput masuk ke dalam
Dewan untuk mendengar syarahan...Perghhh!!!Lega sikit ada air cond....
(hish!! Tak baik btul aku ni kan...Ni baru panaz dunia dah bising)...
 
Best dengar syarahan dia..Kira kan mata aku yang mengantok
tadi tu terus hilang dengar si Ustaz ni berceramah....
Biasa nye masuk kiri kuar kanan tapi kali ni memang masuk lar
tak kuar kuar...Huh!!!Power btul ceramah Ustaz nie...
 
Pastu baru lar we all di hidang kan dengan makan dalam dulang
(my peberet tuh)...Tapi di sebab kan tak de geng lain yang nak joint
we all maka nye hanya aku , Princess & Ryan aje lar yang makan
sedulang itewww....Tapi tak habis pun sebab banyak tu...
Thumbs up buat abang abang TSN(JMF) yang menyedia kan
makanan yang sedap itewww...
 
Nota Kaki :- pica akan menyusul kelak!!!
 
Wassallam..
 
Thank you for reading this entry!!
 
 


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment