Tuesday, March 19, 2013

Mengantok nyer......

Assalamualaikum...
 
Arghhh ngantokkk nyer mata aku.....
 
Minum petang bersama Nescafe & roti kacang
sambil hapdet blog....Agak agak ada yang jelezz tak ek??
Eeee tak kose nak jelezzz bagai....
 
Semalam Qawish berangin....Berangin maksud aku mood ke
laut.....Asik nak mengamuk tak tentu pasal...Pantang orang sentuh ,
kacau harta karun dia terus nak menjerit jerit...
 
Suruh aku , papa , abang bukak youtube
Boboiboi....Lambat je bukak pun nak nangis....Nangis
yang tahap macam kene pukul tuh padahal tak de apa pun...
Agak nyer kalau jiran tetangga dengar mesti dia kata
asal balik je mesti bising asal balik je mesti memekak...
AAK ker ?
 
Line tenet kat rumah tu pun satu hal...Lembab macam kura kura...
Macam siput pun yek jugak...Harap bil je mahal...Line hampeh.....
 
Time malam pulak...Setiap sejam aku tersedar..
Si Qawish lar terjerit jerit lagik...
Pukul 1 lebih am - 2 lebih am - 3 lebih am - 4 lebih am
sudah nyer 5am aku terus bangun...Iron baju kanak
kanak ribena yang mana belum di iron lagik...
 
Dan sudah nyer dari pagi tadi aku tak henti menyangap
kengantok kan...Ingat lepas lunch dah ok dah...Ehhhh makin
ngantok der.....La ni kepala macam dah nak tersembam depan pc..
 
 
 
 
Muka budak kaki melalak...
 
Wassallam
 
Thank you for reading this entry!!

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment