Thursday, March 07, 2013

Nukilan Hati...

Assalamualaikum...
 
Pagi ni aku ternampak terperasan ada seorang ni yang
mirip wajah nya saling tak tumpah dengan seorang yang pernah
aku kenal satu ketika dulu.....Memang saling tak tumpah...
Wajah yang satu ketika dulu kalau aku tak tengok sehari macam boleh
meroyan aku di buat nyer..Tapi wajah tu dah 20tahun hilang /
lenyap dari pandangan mata...Betul lar kan...Kita ni ada 7 orang
muka yang serupa....
 
Kejadian pagi ni terus mengingat kan aku kisah 20 tahun yang
lalu...Tak mo tak mo...aku tak nak ingat lagi...
Sekarang aku dah ada kehidupan yang cukup sempurna...
Aku di kelilingi anak anak yang semakin membesar...
Aku ada suami yang sangat sayang kan rumahtangga
(In sha ALLAH)...
 
Buat mu SAHABAT...Al-Fatihah...
 
Wassallam..
 
Thank you for reading this entry!!
 


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment