Friday, April 12, 2013

Halloween - By Rob Zombie

Assalamualaikum....
 
Apa khabar...Aku tak berapa sihat....Sakit perut yang memulas mulas
sejak semalam...Memang pantang aku kalau salah makan & terus sakit perut...
Sekali je lar aku makan kat itu tempat...Amboiii panjang lebar
hujahan , ada ke orang tanya ni...???Bhahahahaha....
 
Citer 2 hari lepas...
 
Sementara nak tunggu hubby balik , aku dengan
Ryan layan HBO..Yang lain dah mimpi sampai ke bintang...
 
Aku layan citer nih...
 
 
HALLOWEEN..
 
Memula start Ryan cam ngeri je nak tengok as citer about
pembunuhan kejam...Kejam sangat...Bab yang ngeri dia tutup tutup muka
tak berani tengok..Actually mama dia pun sama gak...Ngeeee....
 
 
The faces yang mengalami bad story semasa kecik..
Tengok muka pun cam dah ngeri gitewww...
 
Last last aku yang tengok sesorang as Ryan pun dah mimpi
sampai ke bintang...
 
Wassallam..
 
Thank you for reading this entry!!

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment