Tuesday, April 09, 2013

Ke busy an Yang Menyengat

Assalamualaikum...

Salam semua...

Hari nih dan seminggu seterus nyer aku di landa kebizian yang
terlampau...kebizian kerja yang mana aku men take over orang punyer
kerja as dia sesedap hati pegi "haneymoon" ke Taiwan...
(honeymoon ler sangat - cakap sambil kedua belah tangan di letak
kat bahu)...

So , first aku kene buat kerja lama aku as mill cert dept ala ala QC or inspector
 sahab ,yang mana nak make approved all the goods which sent to buyer are approved
by Shell or Petronas...Sebab biasa buyer akan guna pakai pipe fitting hingga ke
dasar laut...Kene tau ketahanan barang tu kalau di rendam dalam air masin & watever lar...

Second , separuh kerja account jugak aku yang buat...
Tak mau comment lebih lebih as En.Boss percaya aku boleh buat that's why
dia suruh aku buat tapi tang $$$ nape dia tak boleh nak bagi macam yang
staff chinoni dapat ek...???
(Aler kan dah ter comment..)

Semoga di permudah kan segala urusan ku  , Aaminn..

Wassallam..

Thank you for reading this entry!!




No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment